torsdag, februar 12, 2009

En svipp tur til Japan

Mandag 10.30 tok jeg ferja til Pusan
Og var på hotellet i Japan kl. 18.00 etter noen timer på en hurtigbåt- 34 knop. Denne "gubben" satt i hotellets lobby.
Der var også denne utstillingen - alt står på Japansk så jeg vet ikke hva det er.
På en av kanalene lå denne resturang båten. De hadde det veldig hyggelig ombord. Dessverre var det fullt, så jeg gikk ikke ombord : )
Tirsdag kl 14.15 var jeg hjemme igjen og om kvelden tok jeg dette bildet av fullmånen

4 Comments:

At 6:04 p.m., Blogger Unknown said...

måne kl to??? what?

 
At 5:55 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei.
Er det sånn at hele deres familie bor i Geoje?
Jeg og min ektemann skal flytte dit i mai, og da hadde det selvklart vært moro å kommet i kontakt med flere nordmenn som bor der.

 
At 6:19 p.m., Blogger Anne-Tora said...

Cathrin: har du en e-mail adresse?

 
At 6:20 p.m., Blogger Anne-Tora said...

Anne Serine: les omigjen :D

 

Legg inn en kommentar

<< Home